Reklamace
Reklamace
Kliknutím zde otevřete PDF soubor s níže zobrazeným vzorem reklamačního formuláře pro snadný tisk.
Formulář pro uplatnění reklamace
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Adresát: Ing. Martin Horák; Dudíkova 1133; Kojetín 752 01
Internetový obchod: Český kotvičník; www.cesky-kotvicnik.cz
IČ: 637 04 871
DIČ: CZ6603292234
E-mailová adresa: info@cesky-kotvicnik.cz
Telefonní číslo: (+420) 607 052 399
Spotřebitel / reklamující:
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon:
E-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne jsem ve Vašem obchodě na adrese www.cesky-kotvicnik.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:
(zde je třeba vadu podrobně popsat)
Specifikace objednávky
- Datum objednání (*) / datum obdržení (*):
- Číslo faktury (*) / dodacího listu (*) / objednávky (*):
- Peněžní prostředky, byly zaslány způsobem (*)
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*):
- Jméno a příjmení spotřebitele:
- Adresa spotřebitele:
- E-mail / telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:
(zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat
například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů“)
V , dne
(podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č.
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.